CALL US : +45 70 21 10 30

Om Exhibit     Services     Kundecases     Kontakt   

KUNDECASES

Glade kunder er den største belønning

Skal vi tage en snak?

CASE 1 - AUDI MAGAZINE

At det tyske bilmærke AUDI har Vorsprung durch Technik er efterhånden ret godt slået fast i den fortryllende verden af smukt bildesign, innovative teknologier og banebrydende køreegenskaber. Vi har igennem flere år arbejdet tæt sammen med Aud Danmark omkring deres kundemagasin, Audi Magazine, som både udkommer som trykt magasin og i forskellige digitale versioner.

Siden starten af samarbejdet med Audi, har vi fordoblet oplaget på magasinet ligesom det i dag udgør en strategisk vigtig brik i Audis samlede marketingstrategi.

CASE 2 - DSB

Tog til tiden er afgørende for DSB, som hver dag forsøger at leve op til tusindvis af pendleres og rejsendes forventninger til punktlighed. Som led i et ønske om optimeret trafikinformation, ønskede DSB at udvikle et nyt system til håndtering af infomation til passagere. Exhibit var med i hele udviklingsfasen og havde ansvaret for brugergrænsefladen i et komplekst system, der i dag bruges af DSB i deres centre, som overvåger og informerer omkring hændelser på S-togsbanen samt fjern- og regional banerne. Vi har også navngivet systemet, der hedder "ViVo".

CASE 3 - Lærdansk (Dansk Flygtningehjælp)

Hvordan etablerer man en digital platform, der samler værktøjer og understøtter indlæring? Det var nogenlunde opgaven for Lærdansk, der er landets største sprogskole for indvandrere, udvekslingsstudenter og andre, som ønsker at lære det svære danske sprog.

Exhibit stod for idé og design af en løsning, der samlede Googles suite af værktøjer i een nem og overskuelig brugergrænseflade. Løsningen tilgås via overordnet login og læner sig dermed op af de traditionelle adgangskrav, der er ved skoler generelt, men dernæst er løsningen ny og minder i filosofien lidt om Facebook, hvor alt er samlet eet sted inkl. væg, hvor kursisterne kan kommunikere med hold, hinanden og undervisere.